Pages

snow purple

Followers

Sunday, 27 November 2011

adush,,sakit lutut datang lagi,,..

ASSALAMMUALAIKUM...

hey,,sakit lutut come again,, ifah merupakan seorang yg suka sukan,,but ifah sebenarnya x boleh bersukan.. hehe. masa skolah rendah dulu, ifah pernah cakap dengan mak naik sekolah menengah x de sukan lagi,, 100% akademik. tapi, bila tengok budak sekolah ifah tak ramai yg hebat sukan,, mestilah ifah nak join skali.. so, sakit lutut ni akan terus berlangsung. masalah sekarang ni,, ifah rasa ifah da x selancar dululah, sakit lutut ni tetiba je muncul 'macam org tua pulak'. then, ifah rasa ifah makin lembab berlari. ifah mudah rasa penat n tahap antibody ifah nie mcm menurun jer,, jari ifah sendiri pon x mampu nk pusing kunci rumah,, "x tau kenapa" so, ifah tak tahu sama ada nk terus aktif dalam sukan atau tak??. nak cakap ifah kurang exercise, setiap hari ifah turun naik tangga sampai tingkat'4'. almaklumlah, rumah ifah tingkat 4 hehe..

No comments:

Post a Comment