Pages

snow purple

Followers

Monday, 2 December 2013

kerja

assalamualaikum, hello!!
okey hari ni 2/12 birthday Aina Syam,, best friend aku,,,
hari ni diorang keluar gi ksl,,
hari ni aku tak ikut diorang,
hari ni aku start kerja!!! hip hip hoorey!!!
haha..

ingat lagi bulan 12 last year, time keluar dengan dayah. time tu kononnya nak kerja sama2 lepas pmr,, dok berangan dapat gaji,, tapi hari ni,, aku dah mula kerja,, tapi bukan dengan dayah. aku kerja ngan kak Sal (27), Ain (17), Che Liza (16) aku (15) huahuahua,, aku paling muda,, tapi bada aku paling besar,, kak sal badan kecik,, macam budak2. mula2 aku igat dia dalam 20-22, rupanya 27!! dah khawin pun!. 
aku start kerja kul 11.30-9.00 malam. setengah jam rehat. tapi balik tadi lambat sikit sebab ada orang. eh, aku tak cakap lagi aku kerja apa,, aku kerja,, jaga kedai, jaga kedai ke? tak tahulah nak panggil apa,, yang pasti aku kemas kedai, layan customer,, dan tangan memang bak kata kak sal, kalau boleh sentisa bergerak xD almaklumlah,, kerja sekali dengan bos kan. berdiri je,, duduk sembunyi2. 
nasib kak Sal memahami,, dia suruh aku duduk, dia kata mesti aku penat, nanti aku tak datang esok xD. hehe. yang paling best,, time cerita playboy itu suami aku, kak Sal boleh pulak buka tv at telefon dia, huahuahua. 
then si Che tu tak habis2 panggil aku hidayah,, dia keliru antara aku ngan dayah,, kak Sal pulak,, panggil Fatimah,tak cukup panggil Fatimah dia panggilnya aku Farah XD memandai je bagi orang nama.
apa-apapun,, aku hppy dapat kerja!! akhirnya impian aku untuk bekerja tercapai.. doakan aku untuk sebulan ni.. 

No comments:

Post a Comment