Pages

snow purple

Followers

Friday, 6 June 2014

june 2014

Assalamualaikum.. Hari ni for the first time aq update blog tahun ni (2014) hahah.. Busy memanjang. For your info this year aku dah start stay asrama.. Tuhan bagi juga aku merasa tinggal dekat asrama. Syukur ya Allah. Tapi sekolah aku ramai gila budak baru.. Dari dua kelas sekarang empat kelas. Korang tahu.. Menerima orang ketiga ni bukan senang.susah sangat. Lagi2 bagi orang busuk hati macam aku ni. Aku cuba cuci hati ni bersih2 selagi mampu tahan aku tahan. But once i show the real me.. Thats mean aku tak boleh terima kau.but seriously.. The fact is aku tak berapa nak sukalah orang baru T T. Kitorang dah macam huru hara.. Sedih ar.. Sekarang aku rasa alone better kot. Dengan semua yang jadi ni. Rasa nak buat tembok, hidup dalam dunia sendiri. Cukuplah lagu pinkin park tu jadi penghibur, buku2 hlovate jadi penunjuk arah.insya-Allah aku boleh hidup sendiri. Allahu.. Korang tak tahu apa aku rasa sebab aku sendiri pun tak faham apa yang aku hadapi.hidup aku sekarang umpama aku, buku, lagu dan segala props yang ada ni. Segala buku form 4 tu lah life aku. Apa yang ada dalam otak aku.. Aku nak improve agama aku. Aku nak belajar. Aku nak straight A+ SPM nanti. Aku still ada life kan Alhamdullilah.

No comments:

Post a Comment