Pages

snow purple

Followers

Sunday, 19 October 2014

stupid feeling

Hey dude,
Kadang2 aku taip ni ada ala-ala dear diary, today bla bla bla,, urgh girly sangat dah kenapa ni?! >,<  act aq nk sambung post lepas, 17/9 kalau tak silap. Yang pasal life tuu lifelahh sangat.

Tahu tak kenapa aku cakap stupid feeling?? Sebab..
Before tu meh aku habaq perkembangan mateo yg 2 tahun lepas start tu.. dia dah tahu . Tarik nafas, masa first week dia tahu adalah janggal sikit, bercakap sepatah sepatah je. Masatu risau gila kalau kitorang terus macam tu,, malam2 dia dah tak tegur, terus senyap macam tu je.

But then, the next week alhamdullilah!! Thanks god =D since botak and rusy ejek kepelatan aku and then beberapa hari lepastu dia boleh join sekali . Semenjak tu kitorang dah makin okey, bercakap lah jugak.. hahah.. kadang2 rasa macam aku fake gila depan dia. Susah nak sorok rasa hati ni, tapi depan dia mmg kalau boleh aku nak selamba habis sebab tak sanggup hilang dia sebagai kawan. Cukup baik dia still layan aku.. kalau tetiba dia diam membeku tak cakap sepatah ape aku juga yang meroyan..  anyway.. thanks for being a friend.. entry lagi satu baru aku cakap apa yang terbuku di hati okey! Lai layan breaking the habit.. pi cari at youtube muehehe.. xD

No comments:

Post a Comment