Pages

snow purple

Followers

Saturday, 31 January 2015

pasive

Assalamualaikum.. lama gila tak update blog. Ni first time for this 2015 right?
Okey nak convince about all the things yang aku rasa baru2 ni. Quiet sad, stressing, annoying and so on.
Aku rindu. Aku yang gila2 dulu walaupun jarang. Walaupun orang tak nampak betapa gilanya aku ni. Aku tahu ramai akan describe aku budak skema, bila budak klas first je kau ckp budak skema, lantak kau lah. Tapi orang yg kenal aku akan cakap aku legend, taiko. Padahal takdelah legend mana. Belum pernah lagi fly malam setakat ni. Tapi call chicken chop hantar malam2 dah pernah dah.
Setakat seludup barang haram mmg selalu. Cerita lama semua ni.
Yang barunya sekarang aku form 5, nak hadap SPM. And aku kena handle budak hostel. Aku takdelah strict mana. Life aku sempoi. Kalau benda tu betul2 tak okey baru aku tegur. Takkan 24/7 aq nak cari slah org. Kalau aku jdi org tu aku pun rimas. Rasa menyampah. Tapi lower form tu okey je kat mata aku walaupun sesetengah tu mcm tak boleh dipercayai. Belum ada chemistry maybe.
Nanti insyaAllah lama lama okeylah. Kepasifan aku makin menjadi jadi. Aku cuba jadi more active but bila diorang ada.. mood aku terus spoil. Mind set aku perlu ditukar dan aku tak tahu macam mana nak tukar. Aku asyik hukum diri sendiri. Padahal bukan salah aku. Tapi mungkin ya.. silap aku. Silap aku sebab tak mampu tegur kawan sendiri. Life aku berbeza dengan life korang. Pandangan aku berbeza. Maybe sebab tu kawan semua tak lekat dengan aku. Atau aku ni memang annoying. Entah. Biarlah diorang dengan life diorang dan engkau dengan definisi happy life engkau sendiri. Jangan risau pasql kawan. Dia selalu ada dgr kau bebel ngadu semua. Mmg antara kau dan dia kena ada batas, tak apa. Darpada ada kawan yang plastik, melayang kena tiup angin. Cuma mahukan pengaruh atau mungkin saja je nak tunjuk besar kepala. Useless!

No comments:

Post a Comment