Pages

snow purple

Followers

Thursday, 16 July 2015

aku dan hati

Assalamualaikum
Bila hari raya je mesti org minta maafkan. Dah sinonim sangat.
Tapi memaafkn bukan mudah.
Kalau aku.. benda2 yg aq sensitif, selagi x lupa benda tu selagi tu aku anggap aq belum mampu maafkan org tu.
Mmg rasa teruk x mampu maafkan org,
Tapi untuk org busuk hati, hati hitam mcm aq ni.. dah x mampu, nk buat mcm mana. Bukannya aq tak cuba lupakan.
Lagi2 tugas terakhir yang aku terpaksa lakukan tu.
Berat hati
Kecil hati
Macam2 ada
Aq tahan je hati aku masa tu
Rasa diri lemah sangat.
Selesai je tugas tu,
Terus x mampu nak hadap muka semua orang.
Nikmat dunia
Yg berjaya buat aku lupa diri.
Yg buat aq rasa teruk

No comments:

Post a Comment