Pages

snow purple

Followers

Monday, 25 January 2016

Life as a waitress

assalamualaikum
Lama tak report dekat sini semenjak ada telinga yang sudi dengar celoteh aku.. well being a waitress not half bad. Ada diorang yang buat gelak tawa, sakit hati sampai kekadang ikhtilatpun tak jaga haish..
knowing them sedikit sebnyak change my point of view. diorang baik tapi tak semua. nak cakap jahatpun tidak. manusia, kira normallah macam ni. 

kerja sini buat aku rasa ada abang. abang yang risaukan adik pesan itu ini, tanya dah makan belum. diorang buat aku rasa nak jadi perempuan yang betul2 perempuan.diorang ajar aku yang dekat dunia ni bukan semua manusia baik. diorang ajar aku berhati2 nak berkawan. and not easily melting to guys.

yeah. im happy to be here. even tiap hari kena kenen je haish T T

No comments:

Post a Comment