Pages

snow purple

Followers

Thursday, 9 June 2016

New phase in my life

Assalammualaikum gaiss
So here i am, KMJ. Facility dia okey je cuma toilet ar problem. Pastu aku dah terbiasa ngan hostel mk yg toilet just sebelah dorm and boleh tembus dari dorm and tak perlu pakai tudung and kalau nk pakai sinkipun senang. But now, nak gi gosok gigipun kena menapak, pakai tudung jaga aurat semua haihh complicated jugalah. Tapi akupun baru lagii so kita tgk dulu cemana nnti.

oh yeah, member semua entahlah okeykot,, yang susah cuma kena dl notes kot. aku rasalah. stay sana okey je, boleh tgk gunung semua, cuci mata tengok alam semulajadi. ada juga tanam impian nak daki gunung ledang huhu nak gi melaka hehe. dalam masa 1 tahun ni, insya allah.

and my praktikum,, still tak kenal manusia2 itu mueheheh. aku jenis sng ingat muka tapi nama sorry ar. but wait, ada sorang mamat tu muka mcm shaheizy sam (baru perasan tak tahu eja nama dia) and sorang lagi mcm anak bos aku XD opps bekas bos. okey tu je. jangan tanya aku ada sangkut kat sesape ke, sebab for sure tak dan insyaAllah tak akan dan tak nak. buat apa tambah serabut dalam kepala?? im sooooo not into this silly things. 

and dayah?? aku tak tahu cemana life dia kat sana. tapi harini baru dia balik. btw dia dpt KMM. hopefully we can go through all this thing successfully chayokk!! 

No comments:

Post a Comment