Pages

snow purple

Followers

Wednesday, 24 August 2016

7.38 240816

betullah orang cakap, matrik takdelah senang sangat. tapi dari segi silibus, easier thn spm,, cuma program dia, masa memang tak cukuplah. kau kena pandai2 nak hidup, nak pastikan tak ketinggalan time lecture. tak tidur time kuliah. nak pastikan kau tak tertekan macam certain people yg dah rasa macam nak stop. kau boleh handle yr insecure bila kenal rg yang jauh lebih pandai dari kau, instead learn from them. 

this week, hurm entahlah. busy dengan assg yg entah pape. assg math yg susah nak mati, padahal 4qs je. tapi level apa ntah mr boon bagi T T,, imaginelah aku sampai tanya student degree pure math, tanya cikgu addmath aku still tak dapat solution. apatah lagi aku yang level bawahan ni.. and one of the qs aku tanya best student secondary school aku pun tak dapat, last2 lecture dia yang jawabkan huah huah huah, tapi this one more qs memang aku tak tahu nak solve macam mana. sakit kepala dok pikir. 

then esok test math for the second time, and sc. comp. good luck to me. yes khalifah, do the best!

No comments:

Post a Comment