Pages

Followers

Wednesday 1 May 2013

iron man 3

ehem, ehemm assalamualaikum,,
kalau korang nak tahu,, hari ni lah first time aq tgk movie at pawagam! first time kay! hahah, aku pun mcm x caya mak ngan ayah kasi gi,, hehe. mula2 nak gi tengok at CS, lepas tu cancel last minute, buat at KSL, aku syukur gila beb,, sebab aku takut terserempak balik dengan 'dia' yang ku benci gila babi dari dulu sampai sekarang at situ. harap sangat saki baki hidup aku ni, aq tak akan jumpa dia lagi! kalau ditakdirkan aku perlu bersama dia, aku rela bawak diri jauh2 kecuali kalau dah memang takdir~

so, berbalik citer asal,, aku gi pawagam, "Paparan Wayang Gambar" ingat best sangat,, -,-' tapi x de apa yang best pon,, dalam tu gelap gila,, tak selesa aku,, volume dia pon,, macam aku pekak je ==' harga jajan dekat situ pon,, bapak mahal,, 2 kali ganda harga asal! ish ish ish! teruk betul!

apa-apapun, tu lah pengalaman, lepas ni tak tahu nak tengok lagi ke tak~

btw, tadi farah belanja subway. hambik,, lagi mahal. rasa biasa je, aku lebih prefer roti john pasar malam. kalau aku tahu harga dia semahal tu, tak jadi aku nak makan dekat situ, nasib baik fara yang belanja, kalau tak cuci dulang lah aku dekat belakang tu XD 

k lah, tu je aku nak share,, thanks sudi baca :-)

No comments:

Post a Comment