Pages

Followers

Wednesday 3 January 2018

carry mark?

okey aku ada satu teka teki,
 kalau carry mark ada anak, 
 siapa nama anak dia?

hah jawab jawab!!
last sekali baru aku bagi jawapan.

before degree aku sambung matrik, dekat matik dulu, carrymark ni memanglah penting, tapi kitorang tak tahupun carrymark kitorang berapa, yang kitorang tahu, lecturer kata 
         "carrymark, awak jangan risau, semua okey. fokus dekat exam sahaja."
thats it. so aku memang selama ni tak amik tahu pasal carry mark sampailah masuk degree diorang kecoh nak tahu carrymark, akupun ikut sekalilah,, curious nak tahu juga.
and end up, 

  "cukupkah banyak ni aku nak bawa campur exam?"
  "lagi berapa banyak aku perlu untuk A?"
  "carrymark aku rendah ni"
  "boleh ke aku kejar, aku nak A"
  "carry mark macam tak bagi aku tidur je"

aku tak biasa dengan carry mark, aku tak tahu berapa per 40 tu yang dikira okey untuk dapat A. so, bila tengok berapa banyak yang aku perlukan, aku mula frust tak buat betul2 untuk carrymark, sumpah aku frust sangat2. 
damn it!! i need to push myself,, no margin for error? yeah tu prinsip aku. coz i want the best grade i know i can get. i know im able to get the best. so why not? belum terlambat, ada beberapa hari lagi sebelum exam. you can do better. ni bukan masa nak test power!





jawapan teka teki atas: carrie junior

No comments:

Post a Comment